Класифікація моторних масел. Масло для Alfa-Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Mercedes-Benz, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Volvo, VW

Класифікація моторних масел. Масло для Alfa-Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Mercedes-Benz, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Volvo, VW

Єдині стандарти класифікації властивостей та характеристик моторних масел було прийнято що на початку ХХ століття. Однак, незважаючи на їх наявність, з часом автомобільні виробники почали застосовувати власні стандарти - допуски. Перші фірмові допуски з'явились в 90-х роках у європейських автовиробників з "великої трійки" - BMW, Mercedes-Benz та Volkswagen й базувалися на актуальих специфікаціях ACEA, однак висували особливі вимоги до певних властивостей чи характеристик масел, методик тестування тощо. Хоча у кожного автовиробника є своя власна система найменування допусків, в своїй більшості вимоги до властивостей масел та методик випробувань у німецьких автовиробників дуже схожі, а інколи у вимоги одного виробника включено необхідність проходження маслом тестів іншого. Наприклад, для отримання маслом будь-якого допуску Mercedes-Benz, воно має пройти тест VW TDI CEC-SG-L-078 на чистоту поршнів та задовільнити всім вимогам ACEA B4 або C3.

Масло для Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda

В першій половині 90-х років концерн Volkswagen представив свої фірмові допуски моторних масел, які застосовуються для всіх легкових брендів концерну. В системі класифікації VW, як і в системі ACEA, масла для бензинових та дизельних двигунів розділені на різні класи, котрі, однак, завжди йдуть разом (502.00/505.00; 504.00/507.00). Всі масла VW мають стандартну високотемпературну в'язкість HTHS >3.5 за виключенням деяких допусків, що застосовувались досить которткий проміжок часу й лише для обмеженої кількості типів двигунів.
Як і в класифікації ACEA, при оновленні вимог допуску, до його назви додається індекс, що вказує на рік оновлення. Наприклад, масла з допуском 502.00-1997 та 502.00-2005 досить сильно відрізніються одне від одного за протизносними та миючими властивостями.

Допуск Характеристики
500.00 Всесезонне масло для бензинових двигунів в'язкістю SAE 5w-X, 10w-X. Базується на вимогах ACEA A3, але з додатковими вимогами по високотемпературній в'язкості HTHS >3.5.
На даний час допуск скасовано.
501.01 Всесезонне масло для бензинових двигунів та дизельних двигунів із безпосереднім впорскуванням пального. Базується на вимогах ACEA A2, але з додатковими вимогами по високотемпературній в'язкості HTHS >3.5 та кількотсі загущувача в своєму складі.
На даний час допуск скасовано.
Таким маслом є Aral BlueTronic 10W-40.
502.00 Всесезонне масло для бензинових двигунів з додатковими протизносними властивостями. Відпочатку базувався на вимогах ACEA A3.
Такими маслами є Aral SuperTronic G 0W-30, Aral HighTronic 5W-40, Aral HighTronic M 5W-40, Aral SuperSynth 0W-40, Aral HighTronic G 5W-30.
503.00 Всесезонне масло для бензинових двигунів з подовженими міжсервісними інтервалами (WIV) в'язкістю 0w30, 5w30.
Понижена високотемпературна в'язкість HTHS <3.5. Базується на ACEA A1. Для деяких двигунів.
Замість 503.00 рекомендується також використовувати масла VW 502.00 або 504.00.
Таким маслом є Aral SuperTronic LongLife II 0W-30.
503.01 Всесезонне малозольне масло для бензинових двигунів Audi S3, Audi RS4, Audi TT та Audi A8 6.0 V12 з 2000 року випуску із подовженими міжсервісними інтервалами (WIV).
На даний час допуск скасовано. Рекомендується використовувати масла VW 504.00.
504.00 Всесезонне малозольне масло в'язкістю 5w30 та 0w30 для бензинових двигунів із подовженими до 30000 км (або 2 роки) міжсервісними інтервалами.
Дуже жорстка рецептура, проходження 650-годинного радіонуклідного RNT тесту на знос компонентів двигуна та стабільність властивостей масла. "Найсильніше" на сьогодні малозольне масло зі стандартною високотемпературною в'язкістю HTHS.
Таким маслом є Aral SuperTronic LongLife III 5W-30.
505.00 Всесезонне масло для дизельних двигунів без сажових фільтрів з додатковими протизносними властивостями та вимогами до сумісності з ущільнюючими матеріалами.
Відпочатку базувався на вимогах ACEA B3. Додаткові вимоги по випаровуваності.
Такими маслами є Aral SuperTronic G 0W-30, Aral HighTronic G 5W-30, Aral HighTronic 5W-40, Aral HighTronic M 5W-40, Aral BlueTronic 10W-40.
505.01 Всесезонне масло для дизельних двигунів з насос-форсунками та двигунів V8 Common Rail.
Базується на вимогах ACEA B4. В пізніших редакціях з'явилось обмеження по сульфатній зольності 0.8 – може застосовуватись у автомобілях з EGR та DPF.
Такими маслами є Aral HighTronic G 5W-30, Aral HighTronic 5W-40.
506.00 Всесезонне масло в'язкістю 0w30 для дизельних двигунів без насос-форсунок та сажових фільтрів із подовженими до 50000 км (або 2 роки) міжсервісними інтервалами. Висока зольність. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS.
На даний час допуск скасовано. Рекомендується використовувати масла VW 505.01 або 507.00.
Таким маслом є Aral SuperTronic LongLife II 0W-30.
506.01 Всесезонне масло для дизельних двигунів з насос-форсунками та без сажових фільтрів з подовженими до 50000 км (або 2 роки) міжсервісними інтервалами.
Висока зольність. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS. Для двигунів V10 TDI, R5 TDI до 2002 року. Допускається використання масле 505.01, 507.00 зі стандартними сервісними інтервалами.
Таким маслом є Aral SuperTronic LongLife II 0W-30.
507.00 Всесезонне малозольне масло в'язкістю 5w30 та 0w30 для дизельних двигунів з системами рециркуляції та сажовими фільтрами, подовженими до 30000 км (або 2 роки) міжсервісними інтервалами.
Дуже жорстка рецептура, проходження 650-годинного радіонуклідного RNT тесту на знос компонентів двигуна та стабільність властивостей масла.
"Найсильніш" на сьогодні малозольне масло зі стандартною високотемпературною в'язкістю HTHS.
Таким маслом є Aral SuperTronic LongLife III 5W-30.
508.00 Допуск ще не представлено. Очікується, що серед вимог будуть низька зольність та знижена ивисокотемпературна в'язкість HTHS.

Масло для BMW

Перші фірмові допуски BMW з'явились в середині 90-х років та базувались на вимогах ACEA.
В системі класифікації BMW, як і у Mercedes-Benz вже існуючі допуски не оновлюються, кожен допуск має цифровий індекс, що відображає рік виходу допуску. Масла для бензинових та дизельних двигунів, на відміну від класифікації ACEA та VW, не розділено на різні класи. Всі масла BMW мають стандартну високотемпературну в'язкість HTHS >3.5 за виключенням деяких найновіших допусків, використання яких обмежено кількома малооб'ємними бензиновими двигунами.

Допуск Характеристики
BMW Spezialoil Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів зі стандартними міжсервісними інтервалами. Бузаеється на ACEA A3/B3.
На даний час допуск скасовано.
BMW LL-98 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів з подовженими міжсервісними інтервалами, що випущено не пізніше 2002 року. Базується на ACEA A3/B3, API CJ/CD
Допуск скасовано у 2009 році.
BMW LL-01 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів з подовженими міжсервісними інтервалами, випущених в тому числі після 2002 року. Підвищений захист від зносу, шламоутворення, поршневих відкладень. Базується на ACEA A3/B3/B4, API SJ/CE EC-II.
Замінює BMW LL-98.
Такими маслами є Aral SuperTronic G 0W-30, Aral HighTronic M 5W-40, Aral SuperSynth 0W-40
BMW LL-01 FE Всесезонне синтетичне енергоощадне масло зі зниженою високотемпературною в'язкістю HTHS.
Покращена паливна економічність. Базується на ACEA A5/B5.
Лише для двигуныв N1x, N2x, N54, N55, N63, N74.
BMW LL-04 Всесезонне синтетичне масло в'язкістю 0w30, 0w40, 5w30 або 5w40 для бензинових та дизельних двигунів з DPF та подовженими міжсервісними інтервалами. Знижена зольність. Покращена паливна економічність. Базується на ACEA С3.
Може застосовуватись у двигунах, котрим передбачено використання масел BMW LL-98 або LL-01.
Такими маслами є Aral SuperTronic LongLife III 5W-30, Aral HighTronic 5W-40, Aral SuperTronic 0W-40.
BMW LL-12 Всесезонне масло для деяких сучасних малооб'ємних бензинових двигунів. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS.
Лише для двигунів Nx7K1, Nx7U1, Nx7O1 з 2003 модельного року.
Недопустимо застосування в двигунах з двома або трьома турбонагнітачами.
BMW LL-14+ Всесезонне масло для деяких сучасних малооб'ємних бензинових двигунів. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS.
Лише для двиугнів N20, Bx8 з 2014 модельного року.
Недопустимо застосування в дизельних двигунах.

Яке обрати масло для BMW?

Згідно з приписами імпортера, у вітчизняних умовах нестабільної якості пального застосовуються лише стандартні інтервали заміни, а використання масел із зниженою зольністю допускається лише для сучасних дизельних автомобілів, оснащених сажовими фільтрами та автомобілів, що працюють на газу (Aral SuperTronic LongLife III 5W-30, Aral HighTronic 5W-40). Для решти автомобілів – дизельних та бензинових - рекомендується використовувати повнозольні масла з допуском BMW LL-01 (Aral HighTronic M 5W-40).

Як правило, всі масла, що мають допуски BMW, мають також допуски Mercedes-Benz та VW. Це викликано дуже близькими школами двигунобудування та дуже схожими вимогами до властивостей масла. Для вибору найкращого варіанта, має сенс звертати увагу також на наявні у масла допуски інших автовиробників – того ж Mercedes-Benz чи VW. Так, обираючи між маслами із «LL-01 + MB 229.5» і «LL-01 + MB 229.3», варто зупинити свій вибір на маслі із допусками «LL-01 + MB 229.5».

Масло для Mercedes-Benz

Перші фірмові допуски масел Mercedes-Benz з'явились в середині дев'яностих років та базувались на специфікаціях ACEA. В системі класифікації Mercedes-Benz, як і у BMW, вже представлені допуски не овоновлюються. Масла для бензинових та дизельних жвигунів, на відміну від системи ACEA та класифікації VW, не розділені на різні класи. Всі масла Mercedes-Benz мають стандарту високотемпературну в'язкість HTHS >3.5.

Допуск Характеристики
MB 229.1 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів. Базується на АСЕА А2-96/А3-96 та В2-96/В3-96.
додаткові вимоги Mercedes-Benz до захисту від зносу.
Таким маслом є Aral BlueTronic 10W-40.
MB 229.3 Всесезонне масло в'язкістю 0wX і 5wX для бензинових та дизельних двигінв з подовженими міжсервісними інтервалами та системою Assyst Plus System.
Базується на ACEA A3/B3/B4 та MB 229.1.
Такими маслами є Aral SuperTronic G 0W-30, Aral HighTronic M 5W-40, Aral SuperSynth 0W-40.
MB 229.31 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів із подовженими міжсервісними інтервалами та системою Assyst Plus System та системами нейтралізації відпрацьованих газів (в т.ч. DPF та EGR).
Знижена зольність. Додаткові вимоги з паливної економічності (тест CEC L-54-T-96).
Базується на MB 229.3
Такими маслами є Aral HighTronic G 5W-30, Aral HighTronic 5W-40, Aral SuperTronic 0W-40.
MB 229.5 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів із подовженими до до 20000 км міжсервісними інтервалами та системою Assyst Plus System і системами нейтралізації відпрацьованих газів (виключаючи DPF).
Додаткові вимоги до протизносних, антиокислювальних, миючих властивостей та стабільності масла. Додаткові тести DaimlerChrysler AG.
Базується на ACEA A3/ B3/ B4.
"Найсильніше" на сьогодні повнозольне масло зі стандартною високотемпературною в'язкістю HTHS.
Такими маслами є Aral SuperSynth 0W-40, Aral HighTronic M 5W-40, Aral SuperTronic G 0W-30.
MB 229.51 Базується на MB 229.5, однак зі зниженою зольністю. Вимоги до стійкості характеристик масла, зокрема до антиокислювальних властивостей не змінено.
Перевершує MB 229.31.
Такими маслами є Aral HighTronic 5W-40, Aral SuperTronic LongLife III 5W-30, Aral HighTronic G 5W-30.
MB 229.52 Базується на MB 229.51. Поліпшена на 1% паливна економічність, покращені антиокислювальні властивості для сумісності з біопаливом.
Перевершує MB 229.31, MB 229.51.
Таким маслом є Aral HighTronic G 5W-30
MB 226.5 ІДентично вимогам MB 229.5. Застосовується для автомобілів Mercedes з двигунами Renault-Nissan.
MB 226.51 Використовується для автомобілів Mercedes з дизельними двигунами Renault-Nissan, оснащеними сажовими фільтрами.
Базується на RN0720.
Таким маслом є Aral HighTronic R 5W-30.

Яке обрати масло для Mercedes-Benz?

Згідно настанов виробника, використання малозольних масел допустимо лише для дизельних автомобілів, оснащених сажовими фільтрами та автомобілів, що працюють на газу (Aral HighTronic G 5W-30, Aral SuperTronic LongLife III 5W-30, Aral HighTronic 5W-40). Для решти автомобілів - дизельних та бензинових - рекомендується використовувати повнозольні масла з допусками MB 229.3, MB 229.5 навіть на західноєвропейскьому ринку (Aral HighTronic M 5W-40, Aral SuperTronic G 0W-30). У вітчизняних умовах подовжені інтервали не застосовуються.

Як правило, моторні масла окрім допусків Mercedes-Benz мають також допуски VW та BMW. Це викликано однаковими школами моторобудування та дуже близькими вимогами виробників до властивостей масел. Хоча допуски Mercedes-Benz досить суворі і самі по собі можуть слугувати критерієм при виборі масла, іноді має сенс звернути увагу і на наявні у масла допуски інших автовиробників «великої трійки». Скажімо, обираючи між маслами, що мають допуски «MB 229.51 + VW 504/507» і «MB 229.51 + VW 505.01», варто зупинити сввій вибір на маслі із допусками «MB 229.51 + VW 504/507».

Масло для Porsche

Як і VW, Mercedes-Benz та BMW, Porsche представив свої фірмові допуски в середині дев'яностих років. Допуск масла був лише один – Porsche A40 і базувався на актуальних специфікаціях ACEA.
Пізніше, після переходу Porsche під крило VW, було представлено ще один допуск – Porsche C30, який являє собою VW 504/507 з іншим іменем.

Допуск Характеристики
A40 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів, випущених після 1994 року.
Використовується у всіх бензинових та дизельних двигунах без DPF моделей 911, 918, Cayenne, Cayman, Boxster, Macan, Panamera зі стандартними міжсервісними інтервалами.
Такими маслами є Aral SuperSynth 0W-40, Aral HighTronic 5W-40, Aral HighTronic M 5W-40
C30 Допуск повторює вимоги VW 504/507 зі всіма рекомендаціями щодо застосування.

Яке обрати масло для Porsche?

Згідно офіційних настанов, у вітчизняних умовах застосовуються лише стандартні міжсервісні інтервали, а використання масел зі зниженою зольністю припустимо лише в дизельних двигунах із DPF фільтрами – сучасних дизельних Cayenne, Macan, Panamera (Aral SuperTronic LongLife III 5W-30, Aral HighTronic 5W-40). Для бензинових автомобілів рекомендується використовувати повнозольні масла з допусками Porsche A40 (Aral SuperSynth 0W-40, Aral HighTronic M 5W-40.
Загальні рекомендації щодо вибору масла для Porsche ідентичні рекомендаціям з вибору масел для VW.

Масло для Opel

Opel запровадив власні фірмові допуски пізніше за всіх німецьких автовиробників. Перші GM-LL-A-025 та GM-LL-B-025 з'явились у 2004 році та базувались на актуальних специфікаціях ACEA. Як і в системі ACEA, допуски Opel було розділено на дві групи: бензинові із позначенням A (GM-LL-A-025) і дизельні з маркуванням B (GM-LL-B-025), хоча вони й шли майже завжди разом.
Подальшим розвитком фірмових допусків GM Opel став суто бензиновий допуск dexos для ринків Північної Америки та Азії зі зниженими високотемпературною в'язкістю та зольністю та dexos2 із також зниженою зольністю, однак стандартною в'якзістю HTHS.

Допуск Характеристики
GM-LL-A-025 Всесезонне масло для бензинових двиугнів із подовженими до 30000 км інтервалами заміни.
Базується на ACEA A3.
Таким маслом є Aral SuperTronic G 0W-30.
GM-LL-B-025 Всесезонне масло для дизельних двигунів із подовженими до 50000 км інтервалами заміни.
Базується на ACEA B3/B4.
Таким маслом є Aral SuperTronic G 0W-30.
dexos1 Всесезонне масло для бензинових двигунів. Застосовується на північноамериканському та азійському ринках.
Має схожі з ILSAC GF-5 характеристики, однак жорсткіші вимоги до протидії зносу, запобіганню утворенню відкладень на поршнях, випаруємості, антиокислювальних та низькотемпературних властивостей.
dexos 2 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів європейського ринку. Замінює допуски GM-LL-A-025 і GM-LL-B-025 та передбачено до обов'язкового застосування у автомобілях з 2011 року выпуску.
Базується на ACEA C3 з додатковими вимогами (схожими із вимогами ILSAC GF-4) до протидії утворенню відкладень та шламоутворення.
Такими маслами є Aral HighTronic G 5W-30, Aral HighTronic 5W-40.

Яке масло обрати для Opel?

В умовах нестабільної якості пального, подовжені міжсервісні інтервали не застосовуються. Також не рекомендується використовувати масла зі зниженою зольністю. Виключення становлять лише дизельні автомобілі, оснащені сажовими фільтрами. Таким чином, для всіх бензинових та дизельних двигунів без DPF рекомендується застосовувати повнозольні масла з допуском GM-LL-A-025/ GM-LL-B-025, а для дизельних автомобілів із сажовими фільтрами та автомобілів, що працюють на газу – малозольні масла із GM-LL-A-025 або dexos2.

Загальні вимоги до властивостей масла у Opel дуже схожі із мивогами інших німецьких автовиробників – BMW, Mercedes-Benz, VW і в загальних випадках можна орієнтуватися на їх допуски. Наприклад, масло Aral SuperTronic LongLife III, має допуски VW 504/507, котрі перевершують вимоги dexos2.
При виборі повнозольного масла, варто орієнтуватися на наявність у нього паралельно допуску Mercedes-Benz і чим вищим він буде, тим краще. Наприклад, Aral HighTronic M 5W-40 можна рекомендувати для автомобілів, в яких предписано використовувати масла з допуском GM-LL або нові бензинові моделі.

Масло для Ford & Premier Automotive Group (Aston Martin, Jaguar, Land Rover, Volvo)

Фірмові допуски у Ford з'явились в кінці дев'яностих років та, в своїй більшості, регламентують знижену в'язкість HTHS й відповідність фірмовим вимогам Ford щодо властивостей масел.

Допуск Характеристики
WSS-M2C912-A Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
WSS-M2C913-A Всесезонне масло заводської заливки в'язкістю 5W-30. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
Базується на ILSAC GF-2 та ACEA A1-98/ B1-98 з додатковими вимогами Ford.
Таким маслом є Aral HighTronic F 5W-30.
WSS-M2C913-B Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів заводської заливки на європейському ринку. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
Базується на ILSAC GF-3 та ACEA A1-98/ B1-98 з додатковими вимогами Ford.
Таким маслом є Aral HighTronic F 5W-30.
WSS-M2C913-C Всесезонне масло для автомобілів з подовженими сервісними інтервалами, розвиток допуску M2C913-B. Забезпечує ліпшу паливну економічність та має вищу сумісність з біодизелем. Знижена високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
Має повну зворотю сумісність з M2C913-B.
Таким маслом є Aral HighTronic F 5W-30.
WSS-M2C913-D Всесезонне масло для дизельних двигунів (окрім Ford Ka TDCi до 2009 року та Ford Galaxy 1.9 TDi 2000 – 2006 років) з подовженими мідсервісними інтервалами. Рекомендується до застосування у дизельних автомобілях, яким предписано використання масел M2C913-B та M2C913-C.
Має підвищену стійкість до пального з високим вмістом сірки та високу сумісність з біодизелем.
Знижена високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
Таким маслом є Aral HighTronic F 5W-30.
WSS-M2C917-A Всесезонне масло в'язкістю 5W-40 для дизельних двигунів з насос-форсунками. Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS >3,5.
Є ідентичним до VW 505.01.
Таким маслом є Aral HighTronic 5W-40.
WSS-M2C934-A Всесезонне масло для бензинових та дизельних автомобілів з сажовими фільтрами та подовженими сервісними інтервалами. Знижені зольність та високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
Базується на ILSAC GF-4.
WSS M2C 934B Всесезонне масло для бензинових та дизельних Jaguar і Land Rover (2,7л, 3.0 V6 з 2010 року) з подовженими сервісними інтервалами. Знижені зольність та високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
Таким маслом є Aral HighTronic C 5W-30.
WSS-M2C937-A Всесезонне синтетичне масло для Ford Focus RS. В'язкість SAE 0W-40. Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS
WSS-M2C948-B Всесезонне масло в'язкістю 5W-20, розроблене для триціліндрових двигунів EcoBoost об'ємом 1,0л. Знижені зольність та високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.
Базується на ACEA C2 з додатковими тестами Ford на паливну економічність (на 0,9% краща економічність в порівнянні зі стандартними маслами 5W-20) та протидію утворенню відкладень на поршнях.
Таким маслом є Aral EcoTronic F 5W-20.
WSS-M2C950-A Всесезонне масло в'язкістю 0W-30 для Ford Focus Diesel 2.0 та Ford Mondeo Diesel 2.0 з 2015 модельного року.
Знижені зольність та високотемпературна в'язкість HTHS <3,5.

Яке масло обрати для Ford?

Майже всі масла для сучасних Ford мають знижену високотемпературну в'язкість та базуються на вимогах ILSAC чи ACEA. Однак, для отримання схвалення, масла мають забезпечувати кращі захист двигуна та паливну економічність. При застосуванні масел зі стандартною високотемпературною в'язкістю HTHS можливе погіршення поливної економічності, динамічних характеристк автомобіля, а також некоректна робота гідросистем двигуна. Кращим вибором для сучасних Ford будуть малов'язкі масла з середньою зольністю (Aral HighTronic F), а для 1,0л EcoBoost – масло із власним допуском (Aral EcoTronic F).

Масло для Fiat, Alfa-Romeo, Lancia

Масла, рекомендовані до застосування в автомобілях групи Fiat в різні роки мали дуж різні харктеристики – від стандартних, що базуються на вимогах ACEA A3/B3 до сучасних малозольних масел зі зниженою високотемпературною в'язкістю та додатковими фірмовими тестами Fiat. Сьогодні допусками Fiat користуються три марки концерну: Fiat, Alfa Romeo та Lancia.

Допуск Характеристики
Fiat 9.55535-G1 Всесезонне масло для бензинових двигунів з подовженими міжсервісними інтервалами.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS.
Fiat 9.55535-G2 Всесезонне масло для бензинових двигунів зі стандартними міжсервісними інтервалами.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS.
Fiat 9.55535-G2 Всесезонне масло для бензинових двигунів зі стандартними міжсервісними інтервалами.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS.
Fiat 9.55535-H2 Всесезонное масло для бензинових двигунів з покращеними протизносними та захисними властивостями.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на API SM, ACEA A3-04/ B3-04.
Fiat 9.55535-H3 Всесезонне масло для бензинових двигунів із найвищими протизносними та захисними властивостями.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS.
Fiat 9.55535-D2 Всесезонне масло для дизельних двигунів із стандартними міжсервісними інтервалами.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS.
Таким маслом є Aral BlueTronic 10W-40.
Fiat 9.55535-M2 Всесезонне масло для дизельних двигунів з подовженими міжсервісними інтервалами.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA B3-04/ B4-04, GM-LL-B-025.
Fiat 9.55535-N2 Всесезонне масло для бензинових та турбодизельних двигунів з подовженими міжсервісними інтервалами.
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA A3/ B4-04.
Fiat 9.55535-S1 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів із подвоженими міжсервісними інтервалами та системами нейтралізації відпрацьованих газів (в т.ч. DPF). Забезпечує кращу паливну економічність.
Знижена високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA C2.
Таким маслом є Aral HighTronic J 5W-30.
Fiat 9.55535-S2 Всесезонне масло для бензинових та дизельних двигунів з подовженими міжсервісними інтервалами та системами нейтралізації відпрацьованих газів (в т.ч. DPF).
Стандартна високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA C3-04, MB 229.51 и API SM/CF.
Таким маслом є Aral SuperTronic 0W-40.
Fiat 9.55535-GS1 Всесезонне масло в'язкістю 0W-30 для сучасних бензинових двигунів Fiat Group (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia).
Середня зольність, знижена високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA C2.
Fiat 9.55535-DS1 Всесезонне масло в'язкістю 0W-30 для сучасних дизельних двигунів Fiat Group (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia).
Середня зольність, знижена високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA C2.

Яке масло обрати для Fiat, Alfa-Romeo, Lancia?

Всі класичні масла з допусками Fiat базуються на вимогах ACEA, однак в сучасних автомобілях групи використовуються малов'язкі масла з середньою або зниженою зольністю.
Для автомобілів старшого віку, яким предписано використання масел із стандартною в'якзістю HTHS, можна рекомендувати орієнтуватися на наявність у масла повнозольних допусків Mercedes-Benz та зупинитися на Aral HighTronic M 5W-40.
Для нових автомобілів групи Fiat в наших умовах оптимальним буде застосування середньозольних масел зі зниженою в'язкістю HTHS - Aral HighTronic J.

Мало для PSA (Peugeot и Citroen)

Перші фірмові допуски PSA з'явились у 2009 році. Всі вони засновуються на специфікаціях ACEA з додатковими вимогами та фірмовими тестами.

Допуск Характеристики
PSA B71 2290 Всесезоннне масло для бензинових та дизельних двигунів, оснащених сажовими фільтрами.
Знижена зольність, знижена або стандартна високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA C2 та C3 з додатковими тестами PSA.
Таким маслом є Aral HighTronic J 5W-30.
PSA B71 2294 Всесезоннне масло для бензинових та дизельних двигунів попередніх років випуску.
Стандартні зольність та високотемпературна в'язкість HTHS. Допустима в'язкість 10W-40. Базується на ACEA A3/B4 з додатковими тестами PSA.
PSA B71 2295 Всесезонне масло з стандартними характеристиками для бензинових та дизельних двигунів до 1998 року випуску.
Стандартні зольність та високотемпературна в'язкість HTHS. Допустима в'язкість 15W-40. Базується на ACEA A2/B2.
PSA B71 2296 Всесезоннне масло для бензинових та дизельних двигунів.
Стандартні зольність та високотемпературна в'язкість HTHS. Базується на ACEA A3/B4 з додатковими тестами PSA.
PSA B71 2312 Всесезоннне масло для бензинових та дизельних двигунів , в тому числі для дизельних BlueHDi з системою SCR (із застосуванням AdBlue).
Підвищена високотемпературна стабільність, покращені низькотемпературні властивості, знижені зольність та високотемпературна в'язкість HTHS.
Базується на ACEA C1 та C2 з додатковими тестами PSA.

Яке масло обрати для Peugeot, Citroen?

Впродовж довгих років Peugeot та Citroen не висували будь-яких особливих вимог до характеристик масел, а на фоні інших європейских автовиробників їх рекомендації виглядали досить скромно. Для автомобілів ранніх років випуску можна орієнтуватися на допуски VW та Mercedes-Benz. Наприклад, Aral HighTronic M, Aral BlueTronic.
В нових автомобілях виробником рекомендовано застосовувати масла зі зниженою в'язкістю HTHS, а в дизельних з сажовими фільтрами – зі зниженою зольністю (Aral HighTronic J).

Масло для Renault

Компанія Renault, як і Peugeot та Citroen, впродовж довогого часу не висувала особливих вимог до використовуваних масел та формулювала рекомендації виключно виходячи зі специфікацій ACEA. Та й актуальні на сьогодні допуски Renault базуються на цій же системі із додаванням фірмових тестів компанії.

Допуск Характеристики
RN0700 Всесезонне масло для бенизнових двигунів до 2008 року випуску.
Базується на вимогах ACEA А3/В4 або A5/B5.
Такими маслами є Aral HighTronic 5W-40, Aral HighTronic M 5W-40.
RN0710 Всесезонне масло з підвищеними захисними властивостями для двигунів з турбонаддувом (в тому числі спортивних версій) та дизельних двигунів без DPF.
Базується на ACEA A3/B4 з додатковими тестами Renault.
Такими маслами є Aral HighTronic 5W-40, Aral HighTronic M 5W-40.
RN0720 Всесезонне масло в'язкістю 5W-30 для бензинових та дизельних двигунів з сажовими фільтрами та подовженими до 30000 км міжсервісними інтервалами.
Знижена зольність. Базується на АСЕА С4 з додатковими тестами Renault.
Таким маслом є Aral HighTronic R 5W-30.

Яке масло обрати для Renault?

За великим рахунком, вибір масла для Renault зводиться довибору в'язкості та зольності масла (залежить від наявності в автомобілі сажового фільтра). В загальному випадку можна рекомендувати слідувати рекомендаціям для VW, Mercedes-Benz та зупинитися на повнозольних Aral SuperTronic G, Aral HighTronic M. Для нових дизелів, оснащених сажовими фільтрами, необхідно застосування масел зі зниженою зольністю: Aral HighTronic R.